Cumartesi, Mayıs 12, 2012

Marni at H&M Özel Lansmanı

Bu haber baya baya eskidi artık biliyorum ama ben blogumu kullanmaya yeni yeni başladığım için bu post'u hazırlamasam olmazdı! :)
www.zelfist.com 'un düzenlediniği yarışma ile H&M 'in Marni özel koleksiyonunu İstinye Park H&M mağazasında düzenlenen özel lansmanda görme şansını yakaladım :) İlk fotoğrafta görülen çook ama çook beğendiğim t-shirtü alma şansını da yakalamıştım böylece ama ne mümkün! Ünlüsü,ünsüzü,sosyetiği birçok insanın davetli olduğu özel lansmanda Marni at H&M koleksiyon ürünleri kapış kapış gitti.Hatta ben mağazaya girdiğimde çoğu şey çoktan bitmiş,erkek bölümünde birkaç parça birşey kalmıştı. Herkes ne bulduysa denemeden kucaklamış kasa kuyruğuna gidip elemelerini beklerken yapıyordu. Vazgeçtiği ürünleri elinden bıraktığı an o civarda kim varsa bırakılan ürünün başına üşüşüyordu! Gördüklerim karşısında şaşkınlığa uğradım ve baya komik geldi ! :) Sadece birazcık dolaşıp biraz da ikramlardan tadıp mağazadan arkama bakmadan uzaklaştım...






Tuba Ünsal Marni at H&M koleksiyon kıyafetiyle...




Küçük bir Marni at H&M ganimeti :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder