Pazartesi, Haziran 11, 2012

İşte ŞORT Rehberiniz.. :)

Bir önceki post'umda şirin mi şirin cıvıl cıvıl eteklerden bahsetmiştim,sırada ise birbirinden güzel şortlar var. Şortlar eteğe göre daha rahat, bazen daha spor, bazen ise daha şık bile olabiliyor. Hepsi, bizim hangi şortu neler ile tamamlayacağımıza bağlı tabi ki de :)
Bikini üstüne geçirmelik, gece gezmelerimizde,gündüz dolaşmalarımızda, her yerde kurtarıcı bence şortlar.
O zaman bakalım neler varmış.. :)


- Kot şort'lardan başlıyorum ilk olarak. Modası hiç ama hiç geçmeyecek birşey varsa kot şortlar ilk sıralardadır bence :) İster mini,ister midi,isterseniz de yırtık pırtık,her türlüsü çok güzel..





-Dantel desenli olan herşey çok moda uzun zamandır ve çok da romantik duruyor bence. Sizce?




- Leopar sevenlere..


- Düz ya da dantelli.. Siyah bir şortla ister şıklığı isterseniz spor bir görünümü elde edebilirsiniz..





-Geometrik desenliler,Puantiyeliler,Çizgililer,Aztek desenliler..






-Bu kombinlere tek kelimeyle ba-yıl-dım! 



-Şal desenli şort H&M'e ait..


-Herşeyle uyum sağlayabilen Beyazlar,Kremler,Işıltılılar..





-Şeker mi şeker Pembeler,Mercan,Turuncu tonları..



-Yeşiller,maviler,sarılar..






-Bu post'u bir DIY Projesiyle sonlandırmaya ne dersiniz? :)
Zımbalı olan ceketler,gömlekler,pantalonlar,ayakkabılar hatta çantalar biliyorsunuz ki uzun zamandan beri baya revaçta. Biz de kullandığımız/kullanmadığımız bir şortumuzu zımba alarak yapımı çok kolay bir şekilde aşağıdakilerden birine dönüştürebiliriz. Hatta kumaş boyasıyla da çift renkli ve zımbalı bir şort yapabiliriz.


Sevgiler.. :)


8 yorum:

  1. Blogun tam da bana göre.Bayıldım bende senin tarzında adım atıyorum.Beklerim bende begenırsın umarım sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Mervecimm begenmene cok sevindim bloguna en kisa zamanda geliyorumm :))

      Sil
  2. şortlar harika parçalar geceye gündüze uyumlular bayıldım burda yer alanlarada hele desenliler harika keşke hemen bulsam da giysem :)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıkı bir araştırmaya çıkmak lazım,kesinlikle benzerlerini bulabiliriz :)

      Sil
  3. zımbalı denim olanlara hayran kaldım tam sevdiğim tardalar:)Ayrıca bloguna da bayıldım canım izleyicinim bizimkinede beklerim :)

    rosaygrismoda.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindimm :) hemen bloguna geliyorum :)

      Sil
  4. süper bir şort rehberi olmuş:)

    şortları yaz kış seviyorum zaten bu yazıya da bayıldım:)

    YanıtlaSil